Corona nieuws

Middels deze pagina houden we u op de hoogte als er nieuwe maatregelen worden afgekondigd door de regeringen en hierdoor de bezorging van onze paketten zal wijzigen.

Vooralsnog zijn er géén wijgigingen in de bezorgtijden en doen we onze uiterste best om bestellingen normaal te bezorgen zoals u van ons gewend bent. Lees hier meer in het Verzendproces >>
Hou a.u.b. rekening met mogelijke vertragingen bij de levering van uw pakje, vooral voor pakketten naar België, Duitsland en andere Europese landen !


We willen u vragen om begrip en respect te hebben voor de pakketdiensten, die met enorme hygiëne maatregelen geconfronteerd worden, waardoor het soms ook wel eens iets langer kan duren voordat u uw pakket in huis heeft. U kunt dit altijd volgen via de track & trace code die u van ons ontvangt.

Wijziging in levering via PostNL naar België
Niet-essentiële winkels zijn vanaf 18 maart gesloten. Dit besluit heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten zijn. Daarom is het niet meer mogelijk om pakketten te laten bezorgen bij PostNL-punten in België. Vooralsnog wel nog persoonlijk aan de deur, maar hierbij zien we wel vertragingen. Via uw track & trace code wordt u op de hoogte gehouden hiervan.



LET OP: Exo Terra producten slecht leverbaar!
Helaas heeft onze leverancier wegens de Corona crisis grote problemen met het aanleveren van de Exo Terra producten. Dit betekent helaas dat veel Exo Terra artikelen er momenteel niet zijn. Neemt u daarom tijdens deze Corona crisis eerst contact met ons op alvorens Exo Terra producten te bestellen.

Tevens slecht leverbaar:
Momenteel kunnen we helaas ook geen Thebo's krijgen. Dit kan nog maanden gaan duren. Dendrobena groot hebben we nog beperkt op voorraad, maar de levering hiervan kan de aankomende weken ook moeilijk gaan worden. Neem daarom altijd eerst even contact met ons op voordat u deze artikelen besteld.

Onze excuses voor het eventuele ongemak!

 

Onze Klantenservice